trötta tjejen.

Hej och hå! Igår vart det en riktigt lång dag. Gick upp kvart i 6 för att jobba,stressade runt som en dåre på jobbet tills halv fyra, stressa till bussen, åkte till kista, djurade runt i kista, sen hem och stressa lite mer. Fattar inte riktigt hur jag orkar, plus att jag gick ut med Johanna sen på kvällen också. Trots lite lagom mycket gnäll från en del folk så var det helt okey ute, men har haft det roligare måste jag medge!

Är hur som helst riktigt trött idag, la mig halv 7 i morse. Det är inte varje dag man är vaken i över ett dygn. Självklart så lyckas jag vakna lite halv tidigt idag också, även fast jag hade min chans att verkligen sova ut. Har en riktigt brutal hosta idag, fattar inte varför. Kanske svininfluensan? Who knows...?

Längtar tills i veckan, då får jag långt hår igen! Då ska ni få bild på den "nya" Emelie.. hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0