underbara söndag.

Är det bara jag, eller känns det inte lite underbart att det är söndag? Jag hat/gillar söndagar. Man är oftast jätte trött på söndagar, men dem är sköna för man har nästan inga plikter (om man inte jobbar), man kan bara ta det lungt och det gör inget, för alla andra tar det också lungt.

Gårdagen var mysig. Först låg jag ute och solade med mammsen, sen vart det bad med massa barn och Johanna och folket. Inte för att jag badade så mycket, för jag hann tappa lusten att bada när vi väl kom dit pga. min konstanta hunger. Men Noah och Patriks syster dotter verkade iaf ha det kul, dem lekter runt där och var jätte söta. Dem pussade till och med varandra när dem skulle gå, hur gulligt som helst!

Sen så spenderade vi kvällen hos Pia och drack lite vin. Jätte mysigt. Man behöver liksom inte alltid gå ut på krogen och röja runt, utan ibland är det bara mysigt att sitta och snacka skit och ta ett glas. Gillar Pias hus, de är jätte mysigt, och dem har fläkt också, så det var ju ett plus i kanten! haha.


Kommentarer
Postat av: Elina

tack vännen,.. men det där e bara sånt jag ritat medans man typ pratat i telefon... djuret är ju gjort i skolan...

2009-08-09 @ 14:35:23
URL: http://klassensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0