Åh det funkar inte.

Jag och Anna skulle gå upp tidigt idag. Anna skulle ringa mig när hon vaknade, nu är klockan snart 12, jag vaknade nyss och Anna har inte ringt, jag gissar på att hon fortfarande sover, vore inte helt omöjligt. Som hon sover haha

För övigt så vart det en riktig film dag för mig och Anna igår. Såg på hela tre filmer, Hannibal rising, Alpha dog, och Crash. Riktigt bra filmer allihop, men gillade mest Alpha dog, den är värd att se. Inte enbart för att Justin Timberlake är med och är riktigt snygg i filmen, utan för att det är en riktigt bra handling och den är baserad på en verklig händelse. Tycker om sånna filmer!

Nu ska jag dricka lite kaffe och se om jag får tag på sömntutan. Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0