I'm so happy i could die.

Att det är snö ute gör väldigt mycket. Går runt och är glad hela tiden, inget kan förstöra mitt humör. Det är så fint ute, vill bara ut och hoppa runt och leka i snön. Men jag inser att jag är nog lite för gammal för det, så får nog smuggla med mig Noah ut eller något.. hehe.

I morgon blir det en skön arbetsdag, slutar tidigt sen är det helg. Ska ta tag lite i min julklapps shopping i morron tror jag. Eller jag borde, men kommer säkert shoppa något till mig själv, det var ett bra tag sen jag gjorde det! har nästan lite abstinens, men snart är jag back on track med min shopping igen. Det ska bli skönt. För det suger en aning att ha pengar, men veta att man inte riktigt har råd att shoppa, för jag har ju hellre kul än shoppar men nu kan jag göra både och ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0