Inget hus.

Tanken var ju att vi skulle göra pepparkakshus i lördags. Det gick sådär, Jag och Anna gjorde i alla fall massa fina väggar, mer än så orkade vi inte. Matilda glömde och göra två väggar, så längre än så kom hon inte heller. Vad som hände med Pias hus har jag ingen aning om? Sarah och Patrik var dem enda som gjorde klart husen. Men det finns massa deg kvar, så man kanske kan tagga till någon dag och göra ett pepparkaks slott eller något?

Idag är det måndag då, ska jobba även fast jag fortfarande är sjuk. Har en jobbig hosta, men huvudvärken har äntligen försvunnit så hoppas att den inte kommer tillbaka, det vore illa. Ute är det riktigt trist väder, så hoppas dagen går snabbt förbi på jobbet. Och jag ska verkligen försöka komma ihåg och dricka vatten, glömmer alltid det vilket visar sig efter några dagar och då dricker jag vätskeersättning istället. Inge bra det där, borde ha någon som säger åt mig då och då att dricka vatten under dagen.. haha.



Matilda bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0