Jag tror inte på alvedon.

Efter att ha haft ont i huvet i snart ett dygn, börjar jag tro att alvedon bara är ett hittepå som inte alls funkar om man inte vill att det ska funka. Och ja jag har druckit vatten och ätit ordentligt, och är inte bakis så det är inte därför jag har ont i huvet, utan är lite sjuk. Igår tog jag allt som allt 5 alvedon, och det funka inte överhuvudaget.

Man får som max ta 8 på en dag med flera timmars mellanrum, tog 5 med flera timmar mellanrum, och det gjorde absolut inget. Hade fortfarande ont i huvet om inte mer. Så om alvedon inte är placebo så är jag nästan säker på att det är en tumör, hypokondriker som jag är. Det kan ju inte va för att jag tänker för mycket.. för tänker gör jag ju inte, höll jag på att säga. haha. Nedå, vi får väl se om det går över eller inte, jag dricker i alla fall massa vatten nu och ignorerar det, precis som jag ignorerar att det är kallt, funkar perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0