Lady GaGa feber.

Älskar verkligen Lady GaGas nya album. Tycker om ALLA låtar på hela albumet. Den är riktigt bra. Hon är riktigt grym. Har lyssnat på albumet om och om igen i två dagar nu. Det är som en liten lyckokick i det här tråkiga vädret som har varit. I för sig så är vädret lite bättre idag, men det hindrar mig inte att lyssna för de.

Igår var jag riktigt trött, men det kan bli så när man somnar runt 3 och ska upp halv sex för att jobba. Så jag sov hela eftermiddagen igår, och märkte inte ens att Anna var här, eftersom jag sov. Och sov riktigt djupt. Resten av kvällen spenderade jag i koma tills jag somnade, och sov i nästan 11 timmar. Jag var nog en aning trött, eller vad tror ni?

Men idag är det nya tag, nya glada pigga tag. Ska lyssna på musik tills jag ska dra till jobbet. Blir verkligen helt sjukt glad av att lyssna på musik. Har nästan alltid på musik, även fast det bara är i bakgrunden, men tycker det är viktigt att ha ljud omkring mig, får panik annars om det är tyst haha. Och kan inte heller gå eller åka någonstans utan musik i öronen, det funkar inte. Känns tråkigt då.. Ja jag är lite knäpp, men det är så jag är! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0