läskig dag.

Jag satt och kollade på tv, så ser jag att något rör sig i min säng, och gissa vad det va? En SPINDEL. Fick världens panik och börja nästan gråta och vägrade gå in i mitt rum på en timma eller två. Sen när jag väl vågade gå in så damsög jag överallt. Och nu tror jag helt plötsligt att det finns spindlar finns överallt.

Är så brutalt rädd för spindlar, finns absolut ingenting värre än spindlar. Jag funderar starkt på att inte sova i min säng i natt, eller flytta ut sängen till mitten av rummet, bort från fönster och väggar, så jag åtminstonde är lite säker. Kommer från och med nu noja sönder om spindlar o mitt rum, inge kul :(

Anna har btw vaknat, men är super seg idag. Men vi ska kolla på film sen efter mat och så. Det är trevligt det här, känns som jag alltid kollar på film med Anna så fort jag är ledig, men vad ska jag annars roa mig med liksom? haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

roa dig med lite kuk

2009-12-15 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0