Mår som en prinsessa.

Mår som en prinsessa efter en god natts sömn. Började kolla på filmen på trean igår, såg kanske en halv timma innan jag somna och vaknade igen runt halv ett av att Tvn fortfarande stod på. Men skönt sov jag i alla fall. Och kände mig glad när jag vakna, trots att det är måndag. Men det gör inget, jobbar idag och ett kort pass i morgon och det går ju jätte snabbt!

Har varit fullt upp i helgen, lyckades som vanligt festa både fredag och lördag, men vad gör man inte när man är en party prinsessa? haha. Har i alla fall haft en super mysig helg, lagom fart fylld. Men helgens plus var nog att vi badade bubbelpool och bastade ångbastu i fredags, så himmla härligt! Sånt som man behöver efter en lång arbetsvecka, eller en lång vecka överhuvudtaget för jag tyckte förra veckan aldrig tog slut.


Jag och Madame för någon månad sen
när vi fick dansa tryckare till valfri
låt när vi lekte sanning eller konsekvens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0