Nyår!

Ja ni.. nu har ännu ett år gått. Tiden går för snabbt, tyckte det nyss var nyår. Men nu är vi här igen. Fixar naglar och ska snart börja göra i ordning mig. Det är nu man vanligt vis summerar året, men vad har jag gjort egentligen? Har jobbat och festat och haft det jävligt kul!

Har ifs opererat mig också, det var nog det största som hände det här året, det och hutlan och att alla fyllde 20. Har gjort så mycket bra det här året att jag inte ens tror att något dåligt har hänt, vilket är bra. Får hoppas att nästa år blir precis lika bra om inte bättre.

Ikväll blir det skoj med de finste som finns i mitt liv, mina vänner. Kan inte bli något annat än underbart! Gott nytt år people! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0