Såpbubblor.

Har fortfarande huvudvärk, nu är jag nästan säker på att det är en tumör, som smittar. För Matilda har också ont i huvet. Det är ingen nice grej det här, men den går över när man gör något och inte tänker på den, det är något skumt med det här.

Nu är det i alla fall äntligen fredag, har längtar hela veckan efter att få helg, och nu är det äntligen helg så nu är jag glad. Vad jag ska göra idag är en annan femma, handla tills i morron vet jag i alla fall. I morgon ska det drickas lite och göra pepparkaks hus. Jag och Anna ska slå förra årets pepparkakshus. Då hade vi tomt, och ett två våningshus. Kanske borde ha tre våningshus med pool och grejer det här året, haha om det ens går? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0