Ser inte riktigt fram emot i morron.

Hej och hå. I morgon ska jag och Johanna ge oss ut på löning och dagen före julafton för att handla julklappar. Dålig planering kanske? Eller så är det mer effektivt, eftersom man blir irriterad och stressad av alla människor så då blir det snabbt och enkelt. Då tar man utan att tänka efter den där extra gången.

Men ser inte riktigt ifram emot att trängas och stå i kö med folk. Speciellt inte när det är så himmla kallt ute och man måste tjocka på sig tusen kläder. Men men, det ska nog gå bra hoppas jag i alla fall. Men det jobbiga är att jag inte direkt har någon aning om vad jag ska ge till folk. Har små tankar om vad jag skulle kunna ge till folket, men längre än så har det inte kommit. Mitt folk är inte heller så duktiga på och önska sig saker, så vi får helt enkelt se vad det blir! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0