Shoppaaa

Idag blir det shopping som gäller. Men det är jag värd, har jobbat hårt hela helgen så lite rea shopping förtjänar jag. Jag hoppas jag hittar något. Hatar när man är pepp på att shoppa och kommer hem utan någonting. Då känns det så jäkla onödigt att man har djurat runt bland alla andra shopping galna människor. Men vi får hoppas att det inte blir så idag ;)

Djurar frukost och känner mig halv stressad. Ska åka om en timma men har inte hunnit duscha eller göra någonting alls, inte bra att man är seg ibland. Men men, att stressa är ju lite spännande. Måste hitta något att ha på mig också.. om jag lyckas med det. Har en överfull garderob men aldrig någonting att ha på mig, hur nu det går ihop, men så äre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0