Sometimes i feel so blond.

Jaa ni, jag vet inte hur jag lyckades med detta men jag lyckades. Jag lagade mat, så skulle jag bara kolla till kycklingen och tog fram plåten en bit med hjälp av en gryt vante och allt ser bra ut sen stänger jag luckan.

Efter ett tag hör jag mamma ropa "MEN EMELIE, VAD HAR DU GJORT?" Och så ryker det en himmla massa i köket och brandvarnan börjar pipa. Då har jag, vet inte hur jag har glömt det här men, har glömt grytvanten I ugnen så den var helt bränd. Jag vet inte vad jag tänkte på riktigt.. haha. Men dum känner jag mig nu. Mamma litar inte längre på mig när det gäller grytvantar och ugnen. Jag förstår henne!



Kommentarer
Postat av: Mariam

hahahah HUUR lyckades du :D hahahaha gulle

2009-12-04 @ 23:58:24
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0