Vem sa att choklad inte var en bra frukost?

Jag tycker personligen att choklad är en super bra frukost, man slutar vara hungrig, det är gott, och det är socker i så man socker kickar det första man gör. Det är ju en perfekt frukost, egentligen. Fast man kan ju inte äta choklad varje dag, det funkar faktiskt inte i längden, men någon gång ibland är ju helt okey. Man får väl kompensera med att inte äta lunch eller något, så blir det plus minus noll.

Försöker få tag på Anna, men hon sover som vanligt tror jag. Eller man vet aldrig, hon kan ju jobba också men jag tror faktiskt mer på att hon sover. Hon sover så länge den där damen. Sover bort dagen. Eller aa, ska jag säga som vaknade vid halv tolv fast tänkte gå upp vid 8. Så jag är inte så grym på att gå upp tidigt heller. Men nu är jag vaken, så jag tycker att hon också ska vara vaken, så VAKNA ANNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0