Vi var duktiga.

Nu är det så här att jag och mitt folk inte är riktigt normala när det gäller att ta promenader. När det är fint väder och skönt att gå ute så går vi inte promenader. Men på vintern gör vi det. Vet inte varför, men det är våran grej. Igår fick jag och Anna iden om att ta en lite promenad, vilket blev en jätte lång promenad på två timmar. Men mysigt var det! Det snöade, var lagom kallt och nästan ingen människa ute, mysigt!

Sitter och önskar att tiden var mycket mindre just nu så jag kunde sova. Men det händer ju inte, så istället sitter jag med morgon kaffet och ser faktiskt på nyhetsmorgon. Dem har julrim och pratar om däck och snön. Inte så jätte intressant, men det finns inget annat att kolla på, om man inte vill se barnprogram på svenska då vill säga.

Ska börja göra mig i ordning snart och sen ska jag iväg för att djura alla klappar. Börjar kännas som en jävligt dålig ide att jag har väntat tills idag, men ibland blir det så! Ingenting att göra någonting åt nu ialla fall, bara att ta tjuren i hornen och försöka ha mer tålamod än vanligt ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0