Är sugen på något gott.

Det vart en mysig snabb fika med Stephie. Men jag fikade inte så mycket, en halv muffin och en halv kopp varm choklad (med grädde), men det var super gott. Allt en flicka behöver på en vanlig tisdag! Men är fortfarande sugen på något gott. Alltså inte gott som i godis, choklad eller något liknande. Utan är mer sugen på typ blåbärspaj, eller jordgubbar och vatten melon. Känner verkligen att det skulle ha varit så sjukt gott att käka på just nu, men det är ju inte direkt årstid för något av det. Kanske därför jag suktar efter det?

Suktar även efter att få shoppa. Undrar om jag ska ta mig en liten shopping tripp i morron? Idag känns det som en bra ide, men jag kan ha ändrat mig tills i morgon. Ibland blir det så. Som för några veckor sen så fick jag iden att möblera om i rummet, men... eftersom jag är som jag är så har jag enbart lyckats plocka rätt på lite kläder än så länge. It's a working progress my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0