Candyman.

Jag önskar verkligen att det fanns en Candyman. Blir alltid godis sugen av Christina Aguileras låt candyman. Bara för namnet. Vill att han ska finnas på riktigt, hade gift mig med honom då. Tänk va underbart och ha en man som har massa godis, det hade ju varit perfekt för mig.

Just nu har jag långtråkigt och väntar på att tiden ska gå så att jag kan gå till jobbet. Sitter och dricker kaffe och äter godis och lyssnar på bra musik. Det är sånt som gör min dag bra. Socker, sött och musik är allt jag behöver just nu. Så att
 jag får kaffe + socker kick innan jag går iväg till jobbet. Ska bara jobba fem timmar, men energ behöver man ändå eftersom man springer runt så mycket. Men det är bra, behöver det nu när min rumpa har beslutat sig för att bli större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0