Du kan göra mamma stolt någon annan dag.



Vet inte hur, men på något sätt hittade jag den här videon. Kände att jag ville kolla, och så hittade jag en riktigt nice låt. Inte riktigt min smak av musik, men jag gillar låten som fan. Videon bryr jag mig egentligen inte så mycket om, det är låten som är bra. I like it!

Går kvällen var mys. Och som det var gott med öl! Men jag tror jag har blivit döv på ena örat, eller så är det något annat som knasar. Konstigt känns det i alla fall i örat mitt. Ikväll ska jag nog bara vara hemma, finns inte direkt något att göra, och plus att jag ska jobba i morron. Wish me luck! ;)

Kommentarer
Postat av: Mimi

I knew that I knew that song! Me likey.

2009-02-02 @ 22:25:53
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0