En gång en tjockis, alltid en tjockis.

Mitt nyårslöfte var att inte vara lika onyttig längre, så här har det gått än så länge :

Igår : Åt jag mat till frukost, sen en chokladkaka MED grädde. Därefter chirre o cola, och nästan en påse popcorn. Lite mera chips, och två korv med bröd. Sen en donken milkshake.

Idag : Kaffe, korv med bröd, två mackor. Köttfärsås och spaghetti, chips och en halv chokladkaka.Pommes plus en cheeseburgare och en chicken nugget.

Jaa, visst utstrålar det här nyttigheter? Ne fan, i morron får jag verkligen försöka att anstränga mig. Längtar faktiskt efter typ lite gröt, och typ en sallad. Det hade känts bra. Men nu ska jag hoppa i säng, go natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

herrejösses emelie, vem har du hoppat i säng med?!

2009-01-04 @ 14:02:53
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0