Fikat =)

Idag var jag, Anna, Ronja och Juliana på Tant Brun i sigtuna och fikade. Super mysigt, det är verkligen en mysig stämmning där inne. Det var kul att träffa Ronja och Juliana igen, har inte träffat dem sen studenten. Mycket har hänt sen dess, Ronja har t.ex. förlovat sig =)

Det här med fikat, försmak gav mersmak. Vill ju fika igen. Jag som alltid har påstått att jag hatar att fika (trots att jag gör det hela tiden när jag jobbar), har äntligen förstått grejen med att fika. Drack en super god latte och åt den största bullen jag har sett. Jag vart nöjd om man säger så.. höhö =)

Nu väntas det mat för min del i alla fall, det är bra eftersom jag börjar bli hungrig igen. Alltid lika hungrig, hungrigaste tjejen ever. :$

Kommentarer
Postat av: Mariam

Herrehjärtanes. Har du redan hunnit fika? Helt otroligt. Du måste varit uppe med tuppen! :o

2009-01-05 @ 17:20:13
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0