Go morron snygging ;)

Eller.. go morron och morron, kanske god dag?

Usch det känns lite jobbigt att vakna så här sent på dagen. För det första så blir man så seg i kropp och själ. Man vill dessutom bara sova mer, konstigt nog. Och så känns det som att hela dagen bara glider förbi. Usch,usch får verkligen ta tag i det här och försöka gå upp tidigare. Vända tillbaka på dygnet liksom, trots att det känns helt meningslöst när jag inte jobbar.

Får se till att planera mina dagar så att jag har nåot att göra varje dag. För vad har jag för liv när jag inte jobbar? Ett kaffedrickar liv. Låter trevligt, men efter 3 månader så måste jag erkänna att jag börjar tröttna lite..
 
Kanske bore skaffa gymkort eller något och gymma på dagarna? Låter det som något jag skulle kunna tänkas göra? Vad tycker ni? Någon som är på, för det är riktigt tråkigt att göra saker ensam. Och sällskapssjuk som jag är så vill jag ha med mig någon. Så vad sägs? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0