If i were a number.

Ska nog börja ha helt ologiska rubriker till mina inlägg. Alltså rubriker som inte alls har något med själva inlägget att göra. Det hade ju varit helt kul, att om jag som vanligt skriver om mina tråkiga dagar och kaffe drickande och what not och har en halv spännande rubrik som verkligen lockar alla.

Jag menar nu, "if i were a number", visst kanske inte så lockande, men ni blev säkert intresserade men jag har ju inte skrivit något alls som siffror. Kanske kan börja lura mina läsare? Eller bli hobby mytto och bara hitta på massa random saker för att få det att låta som om mitt liv är super spännande. Kul det hade vart. Tänk er ett sånt inlägg :

"Hallå folket, idag var jag och Prinsessan Viktoria på tiger safari på söder. Vi red kamel, dök efter hajar och sedan fikade vi. Fick träffa Kungen också, är nu mera hans lärare eftersom han har lite problem med att stava rätt. Ikväll ska jag hem till Brittan och vi ska dricka skumpa och sjunga Womenizer hela natten, helt sant, jag ljuger inte. Puss puss".

Det hade ju varit roligt, ni hade ju trott att jag hade blivit helt galen. Vilket jag i vanliga fall vill att ni ska tro. Nä nä, nu ska jag sluta babbla och feber kolla på någon film. Sov så gott folket . =)

Btw, om jag skulle vara en siffra så skulle jag vara en 8a. Höhö

Kommentarer
Postat av: Mariam

Hahaha du är rolig min vän!

2009-01-25 @ 01:15:01
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0