Jag kan inte stänga munnen.

Jag kan inte stänga munnen helt och hållet, på riktigt alltså. Ja jag vet haha jag pratar mycket ^^ Men det jag menar är att eftersom jag har underbett,och har fått ännu mera pga av tandställningen så kan jag inte stänga ihop mina läppar helt och hållet. Som min läkare sa när jag var där och han skulle förklara hela operationen så sa han "efter opertionen, kommer du att se mer harmonisk ut i ansiket , samt kunna stänga läpparna ordentligt".

Och enda sen dess, så har jag verkligen tänk på att jag inte kan stänga munnen ordentligt. Tänkte på det lite grann förut innan han sa det, men nu.. nu stör jag mig verkligen på det och det är enbart för att jag tänker på det. Det är ingen annan som reagerar på det eller tänker på det för den delen. Men aa alla måste ju få roa sig på sina sätt liksom.

Tänkte bjuda på en bild, för att bevisa att det inte går. Och ja jag vet,jag har massa läppglans.. Men vi gillar det! =)


Så där blir det alltså när jag stänger munnen helt, det blir en liten glipa.Men om 5 månader är allt kirrat och då kommer jag att bli hel.. eller vad man nu ska säga?

Kommentarer
Postat av: Mariam

Dina läppar ser tjockare ut med tandställningen.

Tandställning is the new botox.

2009-01-05 @ 00:09:47
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har dock en annan teori varför du har en glipa mitt i munnen...

2009-01-05 @ 09:51:44
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0