Jag ljög.. :$

Det vart inget bröd bakat idag, kom på att jag var sugen på kladdkaka istället. Så jag och Anna har tillbringat eftermiddagen med att äta massa kladd kaka och kollat på Family guy. Jätte mysigt. Speciellt när man kollade ut genom fönstret och ser att det snöar. Fattar inte grejen, ska det vara vinter igen helt plötsligt? Jag hoppas inte det. Jag gillar snö och allt, men nu tycker jag att det är dags för våren att komma.

Men jag får nog min vår snart, tiden går ju så snabbt. Man hinner inte ens blinka innan det helt plötsligt är en ny dag. Att tiden går snabbt är både på gott och ont. Det är bra för det innebär att det snart är sommar, men det dåliga är att jag inte ens fattar vad jag gör av med mina dagar? Dem bara försvinner någonstans där i mitt kaffe drickande.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Men bröd... :(

2009-01-16 @ 17:52:33
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0