Kvälls bloggande.

Känns som dagen har gått jätte fort, även fast jag inte direkt har gjort något speciellt. Varit lite med Anna, vart lite barnvakt och vart med Mariam på kvällen. Men mysigt ändå. Man behöver egentligen inte göra så mycket, tiden går fort av att man bara umgås.

I morgon blir det staden för våran del. Tanken är att jag, Anna och Mariam ska åka och shoppa lite, så hoppas att Anna inte jobbar, så hon också får shoppa. Behöver köpa jeans, vilket verkar omöjligt. Om jeansen passar perfekt så kan jag inte stänga dem eftersom jag har breda höfter, det går liksom inte. Och om jag tar en stl större så kan jag ju stänga dem, me dem passar inte överhuvdtaget någon annanstans då. Dilemma, dilemma. Så wish me luck! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0