Love it

Sitter och lyssnar på nice hiphop och dricker kaffe. Det är så det ska var på ens lediga dagar, man ska ta det lungt och inte stressa i onödan.Man stressar ändå så mycket, så man ska verkligen se till att ta det lungt när man inte har något speciellt planerat för dagen.

Jag har fått ör mig att jag ska baka bröd idag. Har aldrig bakat bröd, tror jag? Möjligtvis på hemkunskapen, men det var  snart 5 år sen jag gick i högstadiet och hade hemkunskap. Tänkte att jag kunde göra något lite smått vettigt idag som inte besår av stress.

Hela min helg kommer däremot att bestå av lite halv stress, ska jobba hela helgen. Men det är nice, har ändå inte råd att festa, så då kan man ju lika gärna jobba. För vad hade jag annars gjort? Sovit bort dagen, och suttit framför datan, och möjigtvis en promenad. Då kan man lika gärna glida runt på jobbet och få betalt för det. Bra grej liksom.


 
Alla som inte dansar är vadå.. ? :O

Kommentarer
Postat av: Mariam

...Våldtäktsmän! :O

2009-01-16 @ 17:52:01
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0