Man borde kunna ta bort rubrik om den inte är önskad.

Sorry för den dåliga uppdateringen,men har jobbat stenhårt re dagar i rad nu. Vart lite sliten måste jag säga. Men det är kul att jobba, gillar verkligen att jobba. Speciellt på helgerna när man får OB tillägg. Då känns det me värt att jobba när man vet hur mycket man tjänar.

Igår sov inte Sarah och Noah hemma, vilket innebar TYSTNAD! Åååh så som jag sov skönt. Jag tror inte att jag har sovit så här skönt på ett år. Nu känner jag mig verkligen utvilad, och känner mig på topp till att gå och jobba sen. Börjar 16:00 så det är skönt att jag fick lite sov morgon.

Nu blir det frulle/Lunch. Talk to you later. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0