Mariam i Tyskland.

Ja jag är lite långsam när det gäller att reagera på saker, men det slog mig precis att Mariam verkligen kommer att dra till Tyskland och förmodligen kommer vara borta ett bra tag. Det kom jag på NU. Eller jag visste ju redan om det, men har liksom inte hunnit reagera än om hela grejen, ungefär som att jag har tänkt "om jag inte tror på det så kommer det inte att hända". Men det kommer ju att hända, hon har ju till och med varit och köpt en dator som hon ska ha med sig till Tyskland.

Tänk va mycket vi kommr missa av varandras liv. Ja jag vet det finns internet, men bara små grejerna liksom. Sen kommer det mer bli att man berättar allt i stora drag. Samtidigt kommer hon att lära sig jätte mycket och det kommer vara en kul upplevelse. Det är inte många som vågar åka till ett helt främmande land och bo där ett tag! Och när hon kommer hem så kommer hon förmodligen att prata mer tyska än vad hon redan gör, kanske borde ta och själv lära mig tyska så jag kan förstå lite grann?

Men när hon väl åker så kommer jag sakna henne helt crazy mycket. Hon är min kvinnliga dragqueen pojkvän, som jag pratar om allt med. Då menar jag verkligen allt, asso.. saker som man egentligen inte vill veta, utan vi delar bara med oss till varandra om det. Tänk er i Vänner avsnittet när Rachel ska säga hejdå till alla för att hon ska flytta till Paris, så kommer det att bli för oss. Aaw, asso.. det här låter lite knäpp nu, men jag saknar henne redan av att bara tänka på att hon ska åka.


                                                                        


Kommentarer
Postat av: Mariam

I love you. Vi kommer alltid vara vänner! ♥

2009-01-09 @ 18:07:46
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0