Oh mr sandman, give me a dream.

Jag har varit trött hela dagen, men nu helt plötsligt fick jag någon energi kick så nu är jag vaken och hostar sönder mina lungor och ser på tråk tv. Asso, varför finns det sällan någonting bra att se på på lördagar eller söndagar? Visst folk festar och så, men tänk på dem som är hemma och sjuka, eller har familj eller något.

Jag tror min förskylning har tagit en ny vändning. Den har tagit min hunger. Är inte hungrig över huvudtaget, vilket jag borde vara. Istället är jag bara riktigt törstig, och det känns snart som att jag kan dricka en hel sjö. Usch, om jag inte bli bättre snart så får jag nog ta mig till vårdcentralen och kolla vad som är felet, om det är bara en vanlig förskylnng, eller om det är någon elak jävel som förstör min hunger. =/

När man har varit hemma och sjuk i nästan en hel vecka så tänker man väldigt mycket, Och med allt detta tänkande så kan det uppstå en irritation, mot allt och alla egentligen och för små saker. Ibland förstår man inte riktigt hur folk resonerar eller tänker och det är lite lätt irriterande. Fast denna irritation kan inte enbart bero på att jag är sjuk, eftersom det är andra som känner samma sak. Har inte direkt så mycket makt att jag kan bestämma över hur andra ska tycka och tänka, i wish. Höhö.

Nu ska jag inte klaga något mer, ville bara få ut det ur systemet. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0