Oj! det här kommer att bli jobbigt.

I morron folket, då ska jag upp 05:45. Tidigt va? Har int gått upp så där tidigt på så länge att jag inte ens minns sist jag gick upp så där tidigt. Det kommer ju kännas helt fel att gå upp så där tidigt, duscha, äta frukost och ha mig. Anledningen till detta är att jag ska jobba. 7.30-12.30.. hoppas jag att det var så att det inte var senare, det hade varit jobbigt. =/

Så förhoppningsvis så slutar jag 12.30 och då har jag helt plötsligt en hel dag till att göra saker. Ska försöka göra så mycket som möjligt, men jag är så dålig på att göra saker som jag säger att ja ska göra. Har ingen aning om varför jag är så. Men jag kan tänka typ "åh i morron ska jag nog städa hela rummet ordentligt", sen när jag väl ska göra det så blir det bara inte av, jag börjar men slutar lika snabbt igen. Men i morgon har jag verkligen tänkt att försöka att fixa i ordning i mitt rum, hoppas att jag lyckas denna gång.

Men det ska faktiskt bli lite mysigt att jobba morgon, har inte gjort det sen jag slutade jobba.Hat-gillar morgon passen. Man måste gå upp så tidigt. Det enda som är bra att dagen går så snabbt, helt plötsligt slutar man liksom. Men det ör mer stress på morgonen, alla ska upp, alla ska ha frukost osv. Tur att jag hanterar stress bra, och faktiskt gillar att stressa lite. När jag slutade jobba så saknade jag stress till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0