Vill ni veta en hemlis?

Eller en hemlis är det nog inte. Men tänkte börja med att avslöja lite saker om mig då och då.


Alltid om jag äter med någon, oavsett om vi äter samma sak så vill jag ALLTID ha den andra personens mat. Tycker alltid att andras mat ser godare ut. När jag gick i skolan så sa jag alltid åt andra att ta lite extra av den andra mat rätten så jag också kunde smaka. Ibland så smakade jag bara för att. Samma sak gäller godis. Om man ska se på film med någon och man köper en varsin påse med lösgodis, så tycker jag alltid att jag har köpt äckligare godis än andra. Även fast att jag hade tyckt att jag hade gott godis om jag åt det själv. Så nu vet ni, om ni ska äta med mig så kommer jag definitivt att smaka.. Nu är ni i alla fall förvarnade!


Jag sänder er kärlek. Fylle bild från det nya året. Men det e nice.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, emelie du är så rolig med din man. Ibland kan jag ha samma problem, men jag brukar inte säga nåt ;D

2009-01-14 @ 00:00:03
URL: http://idibidi.blogg.se/
Postat av: Ida

mat* skulle de va

2009-01-14 @ 00:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0