Why?!

Varför har folket smittat mig med förskylning från helvete? Hostar snart upp mina lungor känns det som, inte nice. Fast ifs så finns det flera smitt källor till min förskylning. Från jobbet, från familjen, eller att jag bara varit ute. Så jag undrar vem det är som har smittat mig på riktigt? Vem det än är, så gillar jag dig inte just nu =/

Det enda som är bra med förskylning är att man får en gullig röst. Ni vet en sån där som alla ba " naaaw stackarn, är du sjuk =/ ". Men jag försöker verkligen bli frisk här, dricker te, juice, äter soppa. Allt sånt som man "ska" göra när man är sjuk. Så vi får som det funkar, jag kan ju hålla er uppdaterade. Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0