You can have whatever you like.

Hallå folket. Kom precis hem från jobbet,var där och hämtade mitt schema. Har rätt så bra schema, kan absolut inte klaga. Känns bra att börja jobba, på söndag redan, men ett kort pass följd av tre lediga dagar så det är nice. Planen idag var egentligen att åka till stan för shoppning, men det blir inget sånt idag inte. Sarah och mamma slutar sent så jag måste hämta djuret på dagis sen.

Så jag och Anna ska hyra någon film och fika lite istället. Mysigt det med. Men hoppas på shopping i morgon istället, för det bränns i plånboken, trots dålig ekonomi så vill jag verkligen shoppa. Shoppa är bra för både kropp och själ. Du motionerar medans du djurar runt där, samtidigt som du känner en liten lycko känsla när du har införskaffat nya saker som du gillar. =)

                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0