Akut kaffesug.

Sitter och kollar på film. Ser på "på smällen". Tycker den är riktigt rolig. Den är lagom för en regnig fredags förmiddag. Gillar alla dem där filmerna, Juno, supersugen osv. Bra skådespelare i och dem är lagom seriösa och lagom roliga. Filmer som passar mig och min super tråkiga humor helt enkelt.

Känner ett akut kaffe sug, samt lite sugen på att fika. Typ kaffe och en kaka, eller en bulle, eller kladdkaka. Eller alla tre, varför inte? Lever ju bara en gång. Men av någon anledning så känner jag mig alltid så gammal när jag blir akut fika sugen så här på eftermiddagen. Eller när man vill dricka kaffe på maten. Det känns liksom lite som vuxen poäng.

Tänk sen när man är en mormor/farmor. Undra hur man kommer vara då. Jag hoppas jag blir en sån häftig hippie tant som alltid har något gott hemma att bjuda på. Man vill ju inte helt plötsligt ta fel riktning i livet och blir tråkig helt plötsligt.. det vore ju för jävligt. Hehehe.


Kommentarer
Postat av: Agneta Wisniewska

Med den uppväxt du har haft så kan det bara bli så här:

Plocka blommor och bär i skogen

Baka bröd och minst 7 kakor till jul

Samla hela släkten och vänner för alla högtider

Lösa melodi krysset varje lördag (tror att det är på lördag)

Man blir som sin mor ;)



Vad tror du om det?

2009-06-12 @ 23:23:33
Postat av: Agneta Wisniewska

Det kan bara bli så här:

Plocka blommor och bär.

Baka bröd och kakor (minst 7 sorters)

Bjuda in släkt och vänner på högtids dagar.

Lösa melodikrysset varje vecka.



Man blir som sin mor



2009-06-12 @ 23:40:30
Postat av: agneta Wisniewska

Fel på min dator, därför två liknande kommentarer.

Sorry!

2009-06-12 @ 23:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0