Det e bra nu.

Nu börjar min förskylning kännas en aning bättre. Och så är det så sjukt bra väder så det e bra att jag inte har feber längre. Häromdagen trodde jag att jag skulle koka för jag var så varm haha.
Dagen har jag i alla fall spenderat på uteplatsen, jobbar på att bli brun.

Har fått lite färg i alla fall, mest på magen av någon konstig anledning. Okey om jag visade magen för allt och alla då hade det ju varit nice, men nu gör jag ju inte det. Har fått mina sommarfräknar också, tycker det är jätte gulligt. Fast det känns lite fel att ha fräknar OCH tandställning, det enda som saknas är ju feting brillorna haha.


I kväll blir det nog mys picknick med mina flickor. Det är nice, länge sen alla hookade och gjorde något. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0