Mendåå .

Yaye, idag är det lön. Och mitt horoskop sa att jag skulle unna mig och spendera pengar, så jag tänker okeydå vill ju inte få otur.. hehe. Så ska iväg med Johanna sen och kolla lite, något lär jag nog hitta. Åtminstonde ett par skor. Vet inte varför men på den senaste tiden lyckas jag alltid komma hem med nya fina skor, som jag inte har på mig. Vill inte att dem ska se använda ut. Har massa tygskor också, massa olika förutom ett par vanliga vita. Det saknas i min sko kollektion, så kanske borde införskaffa det idag?

Synd att M.J har gått bort. Kändes så konstigt när jag fick reda på det, för det känns inte som om han är död. Men rest in peace M.J.

Kommentarer
Postat av: Mariam

R.I.P MJ.

2009-06-28 @ 23:45:05
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0