Avdelnings möte med den nya chefen.

Visst låter det viktigt? Jag tycker om att säga att jag ska på det idag, för det låter lite lagom vuxet och viktigt. Men så allvarligt är det egentligen inte. Den nya chefen ska presentera sig, och så ska vi få framföra klagomål/önskemål medans vi fikar. Är egentligen ledig idag, men tänkte att det kanske vore bra att komma och lyssna på henne, och så får jag ju komp och fika lite. Så why not? Offra två timmar är lungt för mig. Vad ska jag annars göra? Sitta hemma och glo på tv?

Vaknade super tidigt idag, halv 8a redan. Jag vart inte väckt, väckar klockan ringde inte.. utan jag vaknade av mig själv. Jag vet inte varför, men jag har börjat vakna tidigt av mig själv. Jag sover inte dåligt eller något. Men vaknar tidigt och är pigg desutom. Kanske är för att det börjar närma sig bättre tider med sol?

Kommentarer
Postat av: Mariam

Varför tror alla att det ska bli sol? Det snöade idag. =(

2009-03-03 @ 19:38:40
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0