Det är lördag.

Igår vart det en mysig dricka vin kväll med Matilda. Det var nice, trots att jag var super trött eftersom jag hade jobbat och gått upp lite före 6:00. Men det funkade. I morse när jag vaknade var jag så sjukt hungrig att det första jag gjorde var att steka pyttipanna med ägg, kanske inte den nyttigaste frukosten men ibland får man göra så när man är riktigt hungrig.

Har inte gjort något nu på förmiddagen, förutom att kollat på tv bara, men fick ett litet ryck och damsög mitt rum och sängen, så nu är det bara att bädda om sängen så ser rummet fint ut igen. Vet inte hur kvällen ser ut, men något lär jag väl göra förhoppningsvis.


Bra låt att städa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0