En väckt emelie är ingen glad emelie.

Att bli väckt strax efter 6 på min lediga dag är ingen bra start på dagen. Vart väckt av att familen röjde runt, och sen hade jag jätte svårt att somna om. Jag som hade tänkt att sova ut ordentligt, men så vart det icke. Noah kom också och la sig i min säng, trodde han ville mysa, men icke då han ville bara leka med mig. Vilket jag inte riktigt var på humör för just då.. jag var lite grinig efter väckningen.

Efter 2 timmar halv sovande så beslöt jag mig för att gå upp. Och det första jag gjorde var att trampa på massa leksaker som låg nedanför min säng. Ja det gjorde mig inte direkt gladare, och tur att det inte fanns barn i närheten för dem hade lärt sig ett och annat fult ord då, haha.

Men nu, efter att ha degat i soffan och druckit lite kaffe och ätit yoghurt (som jag åt med en bebis sked, vet inte varför) så börjar jag känna mig lite piggare och på bättre humör. Och snart blir det dags för en lång dusch och fixa mig lite söt. Känner för att vara söt idag, efter att ha glidit runt med mjukisar hela helgen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0