Hypokondriker?

Ibland kan jag ha en viss tedens till att vara lite smått hypokondrisk. Jag förväxlar min konstanta vätskebrist med att jag har diabetes. Jag tror ofta att jag har diabetes, trots att jag inte har några symtom på diabetes. Idag har det känns som om jag har varit lite extrem med detta. Jag hade hicka, och då fick jag ont i bröstet, och det tyckte jag att det var hjärtinfarkt.

Lite senare hade jag huvudvärk, vilket först bara var vanlig huvudvärk, men som sen utvecklades till hjärnblödning. Vilket det självklart inte var. Och när huvudvärken inte gick över, så trodde jag att det var hjärhinneinflammation. Vill ni veta varför jag trodde det? Jo.. för att i min bok så fick tjejen hjärnhinneinflammation igår.

Och självklart så förstår jag ju att alla mina symtom beror på för mycket kaffe och för lite vatten. Det är klart att jag mår lite konstigt. Men så ni vet, en hypokondriker har smygit sig fram. Tro inte på mig när jag säger att jag är döende, har cancer, eller något liknande, det är förmodligen vätskebrist eller förskylning bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0