Jag känner suget.

Go morron folket!

Som jag har sovit djupt i natt. Jag som vanligtvist brukar vakna av familjen på morgonen, vaknade inte av någonting alls. Men när väckar klockan ringde så vart jag jätte förvirrad. Fattade inte vad det var som lät, och varför den lät. Så ja gick upp som vanligt, och satte på TV:n och allt som vanligt, och insåg att klockan inte alls var mycket. Trodde klockan var 2 eller något. Kul när man är så där trött förvirrad.

Även idag känner jag ett shopping sug, som förmodligen bara kommer bli mer och mer under dagen. Vill verkligen handla något, skor, en tröja.. eller aa vad som helst nästan egentligen. Vill ha något nytt! Kanske borde slå på stort och gå ner och boka tid till tatueringen som jag vill göra? Vi får se hur det blir helt enkelt.. vi får se ;)

                                                                       
                                                            Jag kan verkligen det här med bilder. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0