La vaca loca.

Som jag känner mig siten, känns som om jag har tränings värk efter helgens jobbande, och ska snart dra till jobbet igen. SOM jag jobbar säger jag bara. Men det är kul, så jag klagar verkligen inte. Är glad att jag har jobb faktiskt, så jobbigt att söka jobb ov bara jobba timmar. Nu gör jag något vettigt för samhället och får betalt för det.

Tycker veckorna går så snabbt. Det är redan mars liksom. Och nu är det bara två månader kvar tills min operation. Är så sjukt nervös! Har vart på sjukhus två gånger, en gång när jag var 2 (vilket jag inte minns), och när Sarah skulle föda bebis. Har aldrig varit nersövd, har aldrig behövt sy och haft mig, har aldrig behövt smärtstillande. Så ni förstår min nervösitet?

Jag menar, det ä ju en extrem om möblering i facet ( inte skönhets operation om ni tror det). Men nästan, fast plastik kiurgi för att jag behöver det. Nervositet ftw.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Det kommer att gå bra! Jag ska skicka massa blommor och kort till dig! <3

2009-03-02 @ 15:38:40
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0