Mjaaau.

Har fortfarande inte lyckats ta en bra bild på mitt nya hår, men det kommer. Ska försöka ta under dagen,så ni får se resultatet. Men jag känner mig i alla fall väldigt söt med frillan.

Igår var det jobb, och det gick bra. Gick lite för bra så jag undrr om vi glömde bort något eller någon, haha. När jag kom hem så la jag mig direkt i sängen och kollade på en av filmerna som jag har beställt. Såg The football factory. Den var bra faktiskt, jag gillade den. Och så skadade det ju inte att huvudrollen var söt, haha. Nee men, jag rekomenderar den. 

Ligger och degar i soffa, men ska snart göra mig i ordning till jobbet, det blr nog en lugn dag, fredagar brukar kännas lite lugna. Blir jobb hela helgen för mig, men mig gör det inget, hellre jobba lite än att bara vara hemma och dega. Festa kan jag göra en annan dag liksom. Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0