Som det snöar.

Det har snöat i över ett dygn, tänker det någonsin ta slut? Jag som trodde/hoppades på att våren snart var här, men icke då. Helt plötsligt blev det vinter igen. Jag tycker ju om snö och så, men jag tycker ännu mer om vår och sol. Nu måste man ju klä på sig 15 plagg för att kunna stå ut ute. Tur att jag har mina varma uggs, haha!

Har precis ätit frukost (gröt som alltid), så sitter här och är riktigt mätt. Men kommer förmodligen bli hungrig igen om en halv timma eller något. Får fundera ut vad jag ska äta då, för det är inte alltid så lätt haha. Fattar inte hur jag konstant kan vara så himmla hungrig? Förstår ni? Är det något fel på mig, eller är ni också precis lika hungriga av er som jag är? :$

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jordens undergång är kommen!

2009-03-11 @ 12:12:58
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0