Bra med frukost.

Go morgon! Sitter här och dricker frukost. Saft, kaffe och en smoothie. Mycket gott, känner mig riktigt nyttig just nu. Kanske var bra det här med operationen, för jag har blivit tvångs nyttig haha. För övrigt så har jag rätt så tråkigt. Finns inte så mycket o göra. Har inte heller sån jätte stor lust att gå ut utan förklädnad eftersom jag fortfarande är svullen och dreglar.

Vet inte varför jag måste säga till alla att jag dreglar, det har blivit någon tvångstanke. Svarade i telefonen och sa "hallå, hej jag dreglar". Normalt va? Jag tror inte riktigt att alla är så intresserade av att jag dreglar, det är bara en ren gissning.

Ska bjuda på en låt som Noah verkligen älskar. Dansar alltid när jag sätter på den. Jag gillar den också, den fastnar. Han har en dans till låten också. Han sa sitta i mitt knä och vi ska klappa händerna och vagga fram och tillbaka. Det roliga är att han sjunger med också, fast på hans sätt. Han e söt den där pojken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0