Can you feel it? I can feel it.

Usch usch hela kvällen igår hade jag crazy ont i hela fejjan. Inte kul alls. Och det var inte allt, var jätte hungrig också! Svältande hungrig, trodde jag skulle börja gråta och dö. Lite över dramatiskt kanske, men riktigt hungrig var jag. Hur mätt blir man på soppa på en skala? Speciellt någon som jag som äter hela tiden. Det e som att dricka saft till alla måltider känns det som haha.

I natt drömmde jag massa konstigt om jobbet, att jag försov mig, alla bussar var försenade och jag "skulle bara" hela tiden. Kom aldrig iväg och min mobil fungerade inte, men sen så gjorde den det helt plötsligt. Och det regnade och jag hade massa saker i min väska.Och när jag väl kom till jobbet så var det jätte konstigt där, ingen märkte att jag hade vart försenad fast var sura i alla fall så jag trollade fram blommor ur min väska. Ja det är ju inte lätt det här med drömmar säger jag bara haha.


Jag fundilerar faktiskt på att shoppa lite. Bara beställa något litet. Det är jag väl ändå värd? Nu när jag har vart så duktig. För det har jag, jag har verkligen varit duktig. Opererad, var för mesta delen själv på sjukan, inte äta ordentligt och klagar inte så mycket. Då borde jag belöna mig med något. Det ska jag nog göra..

Kommentarer
Postat av: Mariam

"skulle bara" hela tiden? Låter som mig. Jag kanske kom in i dina drömmar... Muhuhu.

2009-05-12 @ 11:00:19
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0