Det är en stor skillnad.

Har tagit bilder nästan varje dag efter operationen. Och det är stor skillnad från hur jag såg ut förra veckan och med nu. Förra veckan såg jag ut som en stor boll i ansiktet, var lite blå och hade botox läppar deluxe. Nu är det inte så farligt om man jämnför med då, men det är fortfarande långt i från bra. Är fortfarande lite svullen i ansiktet, mest på vänsta sidan. Och har inte fått tillbaka all känsel än heller och har fortfarande lite botoxade läppar. Men det blir bättre för varje dag som går.


Idag ska Matilda vara snäll och följa med mig till KS på återbesök. Undra vad dem säger? Hoppas allt är som det ska, och inte är infekterat som jag konstant nojjar över. Nojjar också över att dem har gjort något fel, fast det har dem nog inte eftersom dem vet ju vad dem gör. Det är bara jag som är nojig av mig.



Långt ifrån bra än, men det går åt rätt håll i alla fall. Yes jag vet är inte den snyggaste just nu, men det blir bättre med tiden. Om ni tycker det här ser hemskt ut så skulle ni sett hur det var för en vecka sen.. Tycker jag är lite modig som vågar lägga upp bilden.. haha.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det där kommer att bli jätte bra, duktig du har varit... Kram

2009-05-20 @ 13:02:53
Postat av: Pernilla

Det där kommer att bli jätte fin å bra, duktig du har varit =)Kram

2009-05-20 @ 13:04:15
Postat av: Pernilla

Fattar inte riktig först kommer de inget när jag skriver å sen blir de två kommentarer hm....

2009-05-20 @ 13:05:35
Postat av: Mariam

Ja du är så modig så min vän! <3

2009-05-20 @ 17:14:30
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0