=)

Går kvällen var jätte mysig, hoppas Pia också tyckte det. Vi grillade lite hos henne, kunde dock bara ät tsatsikin och potatissalladen men det var gott det med. Sen bar det av till KC där jag och Tess hoppades på att lyckas få oss utslängda, men icke då, inte den här gången heller. Jag undrar vad som krävs för att bli utslängd från de stället egentligen?

Idag har jag bara tagit det lungt och stekt i solen. Fast inte så länge, det vart sjukt varmt idag! Varmare än igår, jag trodde nästan att jag skulle dö lite. Lagade också middag idag, det är ju trots allt morsdag och så lite snäll är man mot mammsen då och lagar middag. Present har hon redan fått. Hon fick en damsugare häromdagen. Dels för att jag var snäll, och dels för att hon verkligen insisterade på att den gammla fungerade... det gjorde den icke. Så nu har hon en ny liten damsugare som självklart bor i mitt rum som allt annat hon inte vet vart hon ska ställa.. haha.

I morgon ska jag jobba, hela dagen också! Hoppas verkligen inte att det är lika varmt som det var idag. Varmt får det vara, bara inte för varmt. Det blir så varmt på jobbet för solen ligger på, och för att det är ju inte kul att springa runt på jobbet när man helst vill vara ute och steka i solen.. höhö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det krävs att Elina är med..... haha! ;)

2009-06-03 @ 10:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0