Happy day.

Go dagens folket!

Kom precis hem från tandis, där det gick jätte bra. Dem tycker att allt såg bra ut och att deet läkar förvånande fort. Det är väl bra antar jag. Så tyckte dem att jag var duktig på att borsta tänderna haha. Och att det var något fel på mig eftersom jag inte tycker att jag har så ont och tar nästan ingen smärtstillande alls. Har inte tagit dem "starka" smärtstillande på två dagar. Haha.


Kom precis hem och dricker mitt älskade kaffe. Nu kan jag ju faktiskt dricka kaffe med gott samvete utan att tänka att jag kommer få vätskebrist. För vätskebrist har jag ju knappast med tanke på allt jag dricker. Är för övrigt på jätte bra humör idag av någon anledning. Kanske är det den friska luften? Musiken jag lyssnar på? Eller solen? Något är det i alla fall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0